sâmbătă

250.000.000 de vizitatori

DA exact aşa este ! M-am uitat de mai multe ori şi chiar foarte atentă aici pe FREE COOL TARAFFIC şi întradevăr era douăsutecincizeci de MILIOANE de vizitatori, sau cel puţin aşa promitea siteul acela. Recunosc şi eu am fost tentată şi uimită dar am preferat să rămân cu câţiva vizitatori dar buni. Iar http://free.cool-traffic.com/members/89020.html  nu este linkul meu ci al altui blogger faţă de care aveam mari datorii morale şi care m-a ajutat să fiu "vizibilă" în blogosferă. Prin urmare, amândoi şi eu şi el v-am fi recunoscători dacă atunci când veţi decide că vreţi să aveţi 250.000.000 de vizitatori veţi utiliza acest link! Mulţumim tuturor.


Later Edit: Promit că dacă blogul respectiv va face 250 de MILIOANE de vizualizări voi reveni cu o postare coompletă şi detaliată despre sistem!

2 comentarii:

  1. Nici măcar ei NU cred în cifra asta de SF de 250.000.000 de vizitatori !!! Să fim serioşi totuşi este o cifră astronomică pentru ORICE blogger !!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Da chiar şi mie mi se pare incredibile cifrele astea vehiculate pe aici, dar aştept să văd la alţii dacă are vreun efect sau continuăm cu autopromovarea.

    RăspundețiȘtergere