marți

Adina Banea Blog

      Fiindca am gasit pe ebloguri.ro o campanie interesanta am zis de ce nu sa-mi incerc si eu puterile si sa scriu parerea mea despre blogul Adinei Banea  Pitch me now by Adina Banea asa ca aceasta postare ii este dedicata acestei bloggerite care in foarte scurt timp a reusit sa atraga atentia si clickurile tuturor catre blogul ei. 
         Si fiindca in ziua de azi Page Rankul nu mai conteaza mi-am luat libertatea sa verific autoritatea si "puterea" la motoarele de cautare de care dispune acest blog, rezultatul a fost unul uimitor pentru un blog in primul an de viata. Autoritate foarte buna si la rezultate gasite blogul Adinei Banea intre primele rezultate intoarse de Google Search. 
11259028_1139647056062204_1679840341_n Blogul unul foarte bine si precis structurat este unul cu multe metafore care reuseste sa faca lecturarea mai placuta, creand cititorului o stare de confort si dependenta fata de acest blog. De altfel si platforma aleasa (Wordpress), reuseste sa propulseze blogul mult mai bine decat ceea ce am ales eu cu ani in urma (Blogspot), dar asta deja este o cu totul alta poveste despre care prefer sa nu vorbesc acum. Pagina de Facebook a blogului, a nu se confunda cu pagina personala a Adinei Banea are peste 6.000 de fani (deocamdata) si promoveaza foarte bine blogul. 
       La momentul de fata eu nu as schimba nimic la Pitch me now by Adina Banea ci as mentine pe aceasta linie blogul care, chiar daca unii spun ca este unul feminist, trebuie sa recunoastem este, mai degraba, un blog unisex care atrage tot mai multi internauti aici.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu